søndag den 30. oktober 2011

Perlesjov og kreative dage

I dag sker det endelig! Jeg skal til Kreative Dage i Fredericia og jeg glæder mig meget.... Jeg skal afsted med gode veninder og ser frem til en dag i kreativitetens navn. Det bliver skønt. Lige nu er kaffen ved at blive drukket, mens jeg lige laver dette lille hurtige indlæg og forbereder mig på en lange og spændende dag.



I går lavede jeg perler med Emilie og Lauge. Ja egentligt startede det allerede fredag aften, hvor vi havde besøg af Marie(kiks) og hun havde nogle ugler med, som hun havde lavet, - se her. Dem blev Emilie ret begejstret over, så hun gik i gang med at kopiere. Men så tog Marie jo hjem og i går lavede Emilie så uglen færdig efter hukommelsen og jeg er ret imponeret! Men den skulle også lige sidde på en gren, og der skulle være sol og skyer  og en fugl og og og.... Det tog hende lang tid at blive færdig, men hun blev ved! Og resultatet er også rigtig noget hun kan være stolt af. Den hænger nu i hendes vindue og pynter.

God dag til alle. Og god messe til mig selv :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar