onsdag den 2. november 2011

Loppefund og kaffe

I morges skulle jeg have været til træ, men det blev aflyst, så jeg kørte om til en veninde og fik kaffe. Og mens vi sad der og snakkede kom vi på, at vi skulle besøge en genbrugsbutik, der ligger i Vildbjerg udenfor Herning. Så vi pakkede hendes søn Johan i bilen og kørte. Og vi fandt begge en masse fine ting.

Se lige hvilke skønne emalje beholdere med låg jeg fandt:

og så var prisen tilmed kun 5 kr pr. stk.

Disse plastic hjerte dåser kom også med hjem.

også kun 5 kr. pr. stk.

Jeg var også forbi Søstrene Grene for at finde lidt kalender gaver. Tror snart jeg er færdig med de pakker, der ikke bare skal indholde de klassiske små slikposer ol. Jeg laver ca. halv om halv. Og så røg der lidt perler, designpapir, et "homemade with love" stempel og en stempelpude i kurven.





Og så en hurtig tur i Føtex, hvor jeg fandt den fjerde bagebog fra Amo, som også skulle med hjem. Til sølle 32 kr.



Så det har været en god dag, til trods for at træ blev aflyst :-)

3 kommentarer:

  1. Uhhh nogle fine emalje beholdere :o))

    kaffe og veninde er da også bare for hyggeligt.

    Ligger der en i Vildbjerg??

    jeg har lidt problemer med at finde nogen udenfor Herning ;o)

    SvarSlet
  2. ja, det gør der. Jeg har kun været der to gange, så jeg kan ikke så godt guide vej. Men den ligger ved siden af lægehuset, hvis det siger dig noget. Og så er den rigtig stor, så det er turen værd.

    SvarSlet
  3. Jamen jeg har en veninde der bor i Vildbjerg, og lægehuset er vi gået forbi...
    Jubiii her kommer jeg :o))
    OG tak...

    SvarSlet