torsdag den 3. november 2011

Lige ved og næsten...

Jeg har arbejdet på et termosæt til min veninde Stines dejlige datter Thea. Det er nu næsten færdigt, - der mangler kun stropper på bukserne (fordi jeg løb tør for elastik)

Jeg synes lige i skal se det, det er blevet ret flot. Nu håber jeg bare at hendes far ikke synes det er alt for grimt med hjelmen. Han var ikke just fortaler for denne model, - så jeg er lidt spændt på hvad han siger
(faktisk meget spændt på hvad du siger Theis :-))

Termobukser med smæk, hjerte og knælapper
Og selvfølgelig med mit label...

 Ydersiden af hjelmen
 Luffer med farvet tommelfinger
 Inderside af hjelmen (som er vendbar)

Hvad siger du til det? Tror Thea bliver så fin i sit nye sæt. Og heldigvis bliver piger også glade for de bløde pakker :-) (som regel)

(de sidste billeder er taget uden dagslys, - derfor er de lidt dårligere i kvaliteten)

Ha en god dag :-)

Knus fra Carina

3 kommentarer:

  1. Der er da VILDT lækkert! Hvor er du go'..!

    SvarSlet
  2. :) hvor er bukserne da bare fede :) Hvad koster sådan et par? Knus Sasser

    SvarSlet
  3. Hvor er det godt lavet(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og forbi min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet