tirsdag den 1. november 2011

Perleflet

Jeg har fået lært at lave de fineste perlearmbånd af min veninde Marie(kiks). Jeg blev hooked da jeg så at hun havde lavet en fin lysmanchet i multi farver (du kan se det her)

I fredags var hun så på besøg og jeg fik lært teknikken og mit første armbånd blev i lilla og lyserødt og var til Emilie og det er i brug lige nu- derfor kan jeg ikke vise det her, Men mit nr. 2 armbån er dette i en stribet "advarselsversion":



Og så tænkte jeg at man måske kunne lave en ring på samme måde, med Hamas mini perler. Det tog ret lang tid og der skal næsten lige så meget elastik til, så hvis du skal i gang, så brug mere end du først har tænkt dig :-) Jeg var ved at løbe tør, havde kun akkurat nok til at binde en knude for at hæfte tilsidst! Men til gengæld blev den ret sjov.


 Det kan anbefales. Det er rigtig hyggeligt at sidde med foran fjernsynet :-)

Fortsat god dag :-)

1 kommentar: