fredag den 4. november 2011

noget om slanger og krøjerkugler

Nu har jeg så krøjerkugler overalt i stuen. Og det til trods for at jeg har passet sådan på ikke at svine med dem! Er det ikke bare altid sådan? Nå, men Lauges slange er endelig snart færdig, så den skulle jo have fyld. Og krøjerkugler gør sig jo godt til en slange. Jeg har syet en gammel tyk nylonstrømpe sammen, så den var lang nok til slangen og så skulle slangen så "sluge" den :-) Det lignede næsten at den var ved at skifte ham.

Til at fylde slangen, havde jeg først prøvet at bruge en tragt! DET DUR IKKE, for de bliver totalt elektriske og ville ikke falde gennem hullet i tragten. Så jeg måtte i gang med at tænke kreativt! Det blev til en tragt lavet af et toiletrullerør og et kaffefilter, - og det virkede efter hensigten, da kuglerne ikke blev elektriske når de rørte pappet. Nu mangler jeg bare at hækle hovedet sammen og fylde det sidste fyld i hovedet. Så skal i nok få resultatet at se.


Nu skal jeg sy stropper på Theas termosæt og så kommer hendes mor lidt senere. Så skal vi en tur i gårgaden tror jeg. Og hygge lidt inden børnene skal hentes. Jeg skal vist lige huske at flytte krøjerkuglerne inden de kommer hjem..... Medmindre det var nu vi skulle lave nisselandskab??? :-)

1 kommentar:

  1. Det var da bare en god ide:-9
    Ligger mig som følger af din blog og glæder mig til at følge dig.

    Ha´en dejlig aften.

    Knus Susi

    SvarSlet