torsdag den 13. oktober 2011

Retro hjemmesko

Så fik jeg lavet den første model fra min ny erhvervede bog! Og resultatet taler jo nærmest for sig selv.... (læs: de er da for seje)

Emilie har selvfølgelig godkendt dem.

De er lavet af noget quiltet stof som jeg har købt i genbrugen. Sålen er desuden udstyret med et lag læder, så de er lidt lunere og så hun står bedre fast. Skoene er kantet med bomuldskantbånd. Jeg skulle lige hilse og sige at det var svært at få kantbåndet på sålen tilsidst med alle de tykke lag! Så den næste model jeg laver bliver en sy-ret-mod-ret-og-vend-model. Den næste er selvfølgelig til Lauge og den er undervejs, men det er mere omstændigt, da jeg selv skal quilte stoffet.... Og det er nyt for mig, så er spændt på resultatet.



Fortsat god aften til alle i blogland :-)

2 kommentarer:

  1. Så fede... skal vist have fingrene i modellen, så jeg selv kan få nogle.
    vi har tildelt dig en award.
    http://noerkletoeserne.blogspot.com/2011/10/wauw.html

    SvarSlet