onsdag den 12. oktober 2011

Bambi eller rensdyr?

Hvad er lige hvad? Nå, men søde er de. Derfor har jeg længe haft planer om at save nogle i træ, og det fik jeg så gjort i dag. En svamp havde også lige fundet sin vej til min sav. Derudover har jeg lavet nogle "ophæng" som er beregnet til uroer, men det kommer der mere om på et andet tidspunkt.


Nu vil jeg drøne ned i børnehaven til forældrekaffe/ bag for en sag/ sludder med pædagoger og andre forældre. Ha en fornøjelig eftermiddag/ aften/ dag/ nat/ ..... (find selv på mere)

Knus Carina

3 kommentarer:

  1. iih, hvor er de fine... Mener Bambi er et dådyr og Rudolf et rensdyr... Bambi har pletter, det har Rudolf ikke... Rudolf er et brugsdyr i bl.a. Sverige, hvor det bruges som trækdyr ligesom julemanden også gør det...

    SvarSlet
  2. Nåååå hvor er de søde - godt lavet:-)

    SvarSlet
  3. Marie: fedt med lidt info, har altid været i tvivl om forskellen :-)
    Melgaard: tak, jeg synes de er blevet vældig fine

    SvarSlet