fredag den 16. september 2011

Må jeg præsentere...

..... Mit liv i lilla...

Først en lille tegning på mit lillae whiteboard, som jeg lavede en DIY på for nogle dage siden



To malerier som hænger i stuen. Malet af mig for ca. 1 1/2 år siden vil jeg tro... Kunne ikke beslutte hvilket vi skulle have hængende, for jeg var mest til det ene og jon var mest til det andet. Så nu hænger de to meget forskellige billeder sltså sammen.... (de er vist 50 x 50 cm)

Den ser vist mere lyserød ud på billedet.... men den er altså lilla :-)
 En munter lille abe i Emilies gardinstang.

En lilla stol med lilla pude (så længe det varer, der er nyt betræk på vej)

Se selv her: en lille smagsprøve på mine nye sofapudebetræk, - stadig med lilla....

Ha en skøn dag allesammen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar