tirsdag den 13. september 2011

Gul tirsdag

Udfordringen fortsætter... I dag står den på gul, og jeg er rigtig glad for gul. Det er en munter og glad farve, så jeg har da også mine små gule indlæg i hverdagen.

Her er min hygge-sofa hjørne med det GULE sofabord, hvor jeg bla. sidder når jeg blogger.
Det tog lidt tid at overtale kæresten til at male bordet gult, men man har vel snakketøjet i orden :-)


Min lysestage bestående af en gammel metal bakke og nogle små kattedyr, som jeg har spraymalet og limet sammen, så ungerne ikke stikker af med dem.


Og så lige en Bodum kop.


En af flere kurve til garn... Denne i gul står i stuen


En messingstage som jeg har malet. Synes den er så flot, men desværre står det ene lys ikke helt lige, så vi tænder den ikke rigtig. Men den pynter alligevel...


Ha en super GUL tirsdag

xxx Carina xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar