onsdag den 14. september 2011

Ahhhh, det var godt for abstinenserne

I går var jeg nede ved min pusher..... øh altså, min genbrugspusher :-) Se lige hvad jeg fandt:

lækkert retro sengetøj og lidt stof.... Er allerede i gang med at klippe i det til mit næste projekt


En halvfærdig hæklet vest (som jeg lige skal have piftet op), en hæklenål og en plastiv dims (ved ikke hvad det er) men jeg skal bruge den til at præge ler med til nogle jule ophæng, tænker jeg...


Og da vores lokale Panduro skal flytte, holder de mega udsalg. Har været dernede mange gange, hvor alt var nedsat med 50 procent, - men i går var der så 70 procent på alt, så jeg fik lige lidt mere med hjem. Blev jo helt høj af at det var så billigt, - kender I den følelse?

Og ville gerne have købt meget mere, men heldigvis (for pengepungen) er butikken nærmest tom!


Jeg fik købt træ-knapper og rundstokke (til mit træ-nørderi :-).) Nogle søde pink fugle, syltetøjsglas og lækkert lækkert stof, -  som jeg også er ved at klippe i....


Jeg kan lige se for mig hvordan de glas ville pynte med hjemmelavede bolcher i til jul, - kan i følge mig?

Fortsat god onsdag til jer alle :-)

xxx Carina xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar