mandag den 23. januar 2012

Husk min give away

Nu er der jo kun en god uge til jeg trækker min elefant give away, så husk nu at deltage!


Jeg sidder hjemme med en lille syg dreng. Han er så sløj og havde 40,2 i går aftes. Nu ligger feberen og svinger omkring de 38 - 39. Han vil helst bare se tegnefilm og putte med mor under dynen, - og det er jo slet ikke så dårligt :-) Specielt fordi han normalt har så meget krudt bagi at han ikke kan holde sig i ro mere end 2 minutter af gangen.

I sidste uge var Emilie meget meget syg. Hun havde halsbetændelse og var meget plaget af nakkesmerter og øre smerter på grund af ekstremt hævede lymfekirtler på den ene siden af halsen. Hun var indlagt en enkelt nat, men var efterfølgende til undersøgelser 4 gange, før de ville slippe hende. Fredag fik vi afsluttet forløbet hos vores egen læge og søndag blev Lauge så syg....

Nu håber jeg Lauge snart bliver frisk igen, så vi kan få gjort noget ved vores hus. På torsdag kommer min far og lægger gulvtæppe på i værelserne og stuen og så er der ellers en masse rengøring på skemaet! Vi når nok en uge ind i februar inden vi er klar til at flytte hjem igen. Og vi glæder os rigtig meget.

Fortsat god dag til alle

Knus Carina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar