onsdag den 15. august 2012

En hæklet fisk

Jeg lod mig inspirere på Tina Dalbøges facebook side, mens vi var i sommerhus ved vesterhavet. Det kom der en sød lille fisk ud af, - hæklet i frihånd lige ud af vejen... Den blev lagt i det sommerhus vi havde lånt, som en lille hilsen til næste gang ejerne kommer derop.


Vi var på stranden mange gange i løbet af weekenden og det resulterede i et stort antal sten-fund. Vi er alle glade for at samle flotte sten og Emilie viste sig at være rigtig god til at finde sten med hul i (ligesom sin mor). Vi tog hjem med to spande fyldt med sten og deriblandt ca. 50 sten med hul i! Dem har vi nogle planer med, som i nok skal få at se senere.

Lauge samlede også sten med hul i og flotte skaller og sten der lignede "dinosaur tænder". Han valgte at lave et flot strand-kunstværk da vi kom hjem

Han er bare vild med at være kreativ og god til at finde på. På billedet er han
ved at skrive "navn" på :-)

I dag starter jeg på mit nye studie-job og det glæder jeg mig meget til. Jobbet er som voksenven for en 12 årig dreng med en diagnose. Jeg glæder mig meget til at lære ham at kende.

God eftermiddag og aften

Knus Carina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar