fredag den 13. juli 2012

Barselsgave og syhjælp til veninde

I dag har jeg været hjemme hos min veninde og se deres lille vidunder i hjemlige omgivelser. Og så fik jeg givet dem endnu en barselsgave, som jeg endelig har fået færdig:



Uroen med ugler havde min veninde set i et blad og havde sendt mig en mms med uroen. Da jeg gik ned til min lokale garnbutik for at købe garn til at lave en sådan uro,- ja så havde hun mønsteret på lige netop den samme uro. Så derfor var det jo lige til at gå til. Jeg må dog indrømme, at jeg ikke er så meget til at sy dem sammen som til at hækle dem, så derfor har det taget mig llllaaaaannnng tid at få uroen færdig.... Men resultatet er blevet godt og min veninde blev rigtig glad!

Jeg har også glædet en anden veninde med at lave et lille customized projekt. Jeg skulle lige præsentere hende for Pinterest og der så hun så lige en god ide, som jeg lige måtte hjælpe med at sy. P.S. Pinterest kan KLART anbefales, -det bugner med rigtig fede ideer og gode vejledninger! Så tjek det ud. Her er hvad vi fik lavet, nemlig en tandbørsteholder, - som kan ryge i vaskemaskinen efter ferien

 
Stropperne er lavet, så man kan hænge den op, når den ikke er rullet sammen. Smart ikke!

God weekend

Knus Carina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar