mandag den 9. juli 2012

Baby Alma

I dag har Emilie været hjemme, fordi hun har ondt under foden. Hun har enten trådt noget op i foden eller er blevet stukket. Så vi var til læge og da hun ikke tåler den pencilin de ville give for den slags "infektion", så må vi klare det med almindelige sæbespåner. Hun fik derfor en hygge dag hjemme med mor, hvor der blev arbejdet på højtryk for at få hendes waldorf dukke færdig. Og her er så baby Alma, som hun kom til at hedde. Håret er stadig undervejs, men derfor kan man jo godt lege med hende alligevel...





Emilie er SÅ glad for dukken allerede. Og det er jeg faktisk også... Hun er en sød og fræk lille pige på ca. 60 cm og ca. 650g og hendes kommende hårfarve er rødblond som Emilie og Lauge (efter Emilies ønske). Vi har klædt hende på med noget gammelt babytøj i størrelse 62 og det passer på en prik. Nu skal jeg have kigget gemmerne efter for noget af Emilies eget baby tøj, for det tror jeg hun ville synes var rigtig sjovt. Siden billederne blev taget har dukke skiftet tøj flere gange, - nu er hun klædt i fars babytøj, som Emilie har lånt til sine dukker.

Nu vil jeg straks gå i krig med håret, jeg har snart færdig-hæklet parykken, som håret skal bindes i, så jeg er da på vej. Og når det er klaret, så må jeg hellere komme i gang med en dukke til Lauge også. Han skal ikke snydes, bare fordi dukker ikke er den største hobby for aktive drenge som ham :-). Jeg er sikker på at han vil sætte pris på sin helt egen drenge-dukke, med samme krøllede hår som han selv har!

Fortsat god dag

Knus Carina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar