fredag den 25. maj 2012

Hæklerier

Jeg er i gang med at hækle i disse skønne farver. Jeg bliver så glad af bare at se på dem! Men jeg kan ikke afsløre hvad jeg laver, for det er nemlig en hemmelighed, - som jeg dog nok skal afsløre når gaven er givet :-)


Jeg vil lige vise et træ-projekt jeg har haft gang i. Jeg har længe gået og tænkt over hvordan jeg skulle opbevare mine smykker, så jeg nemt kunne overskue dem og så jeg ville få dem brugt noget mere. Jeg elsker at bruge smykker, men orker altså ikke at finde de rigtige øreringe, hvis det tager for lang tid... Det er der kommet denne løsning på:


Der er tre rundstokke som hver især kan tages ned fra selve stativet. Knopperne kan også tages af, så der kan komme fingerringe eller små creolere på. Forneden er der boret små huller til ørestikkere og der er savet "indhak" hvor der kan hænge halskæder. Det er en super overskuelig måde at opbevare smykker på og jeg er glad for at jeg fik den lavet. Ideen har nemlig været undervejs i lang tid.
God weekend til jer alle

Knus Carina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar