lørdag den 31. marts 2012

Jeg har fået et fint gækkebrev

Og jeg gættede på, at de 6 prikker stod for MORFAR til min datters store glæde! Hun havde selv kommet brevet i vores postkasse efter vi var kommet hjem fra børnehave i går, mens hun afledte min opmærksomhed. Og så havde hun bevidst lavet det i blå og ikke hendes yndlingsfarve (for så ville det være for nemt at gætte jo). Så jeg måtte en tur ud og købe et påskeæg, - selvom det var lidt tidlgt i påsken.... Men mon ikke de skal have flere påskeæg fra familie og venner.... Sådan plejer det at være i hvert fald.

Her skal i lige have et par nydelses-billeder af Emilie og Lauge og deres påske harer


I går var jeg også ude og købe stof til en kjole jeg skal have syet til d. 28 april, hvor vores rigtig gode venner skal giftes. Jeg glæder mig rigtig meget og nu tror jeg også at jeg har en rigtig god base for en smuk kjole. Det har et smukt fald og satin vævning, så det er rigtig festligt. Det er svært at se farverne på billedet, men det er lys grøn med brune, grå og grå-lillae nuancer i blomsterne. Jeg faldt spontant for det, så nu håber jeg at jeg har syfærdigheder nok til at få kjolen flot, for det er ikke det nemmeste stof at sy i :-)


Rigtig god weekend til alle

Knus Carina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar