fredag den 18. november 2011

Indskrivning til skole

Vores kære lille datter skal snart i skole..... Er hun nu virkelig så stor??? Ja, det er hun.... som tiden dog går. I går var vi nede og besøge hendes kommende skole og SFO, hvor hun kommer til at slå sine folder i mange år fremover. Det har været en svær beslutning, men vi føler at den privat skole vi har valgt er den helt rette for Emilie (og også Lauge, når det bliver hans tur). Den ligger tæt på vores hjem og er en lille skole. Desuden bruger de de forskellige læringsstile, så der bliver taget hensyn til forskellige styrker og muligheder for den enkelte elev. Og hun havde bare glædet sig SÅ meget. Det havde både kildet og boblet i maven og hun kunne knap vente med at komme derhen. Og efter besøget var hun trist fordi "jeg vil gerne gå i skole nu".
Heldigvis skal hun starte i før-skole gruppen allerede 1. maj, så der er under et halvt år til.


Jeg har svært ved at forstå at hun allerede er blevet så stor. Husker så tydeligt hvordan jeg holdt hende i mine arme for første gang, - og det er jo ikke så længe siden.....
(jeg er i hvert fald ikke blevet ældre siden.... :-)

Dejlig dag til alle

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar