onsdag den 16. november 2011

Jubiii, - jeg har fået en pakke!

Jeg var så heldig at vinde en give away, - min første, hos Nørkletøserne. Desværre er mit kabel til mit kamera væk, så i må vente med at se billeder af den fine hækletaske med både udvendige og indvendige rum og den fine fine hæklede nålepude der gemte sig indeni. Desuden var der noget hvidt bomuldsgarn, som jeg tror jeg skal prøve at lave pom-pom´er af til jule-ophæng.

Indtil videre får i lige et billede fra give-away´en:

Min taske har jeg selv valgt stof til og det er mint farvet udenpå med grene som mønster. Indeni er den lilla med prikker. Men jeg lover at I nok skal få den at se :-)

Knus


1 kommentar:

  1. Det lyder til at den er faldet i din smag. Vi håber du bliver lige så glad for din som vi er for vores.

    SvarSlet