fredag den 7. oktober 2011

Se dét er dejligt....

... sådan at sidde lidt ned, høre Rumour Said Fire, spise rugbrød og drikke kaffe.... Inden den igen står på oprydning og rengøring, så vi kan gå weekenden i møde med et pænt hjem.


"Tys, der læses"
Illustration af Kurt Ard

Vi har en masse planer. Jon skal arbejde, men lørdag skal Emilie, Lauge og jeg være sammen med min veninde Stine og hendes datter Thea (som næsten er "tvilling" med Lauge. Der er 10 dage mellem dem, og da de var mindre troede folk af de var tvillinger). Vi har planer om en skovtur med madpakker eller noget i den retning.

Om aftenen kommer der et hold venner med deres dreng til spisning og hygge. Tror måske vi skal spille nogle spil og drikke lidt rødvin? Hvis deres dreng ellers vil sove, for det er nyt for ham at blive puttet ude.

Søndag tager jeg børnene med ud til mormor og morfar, og så skal vi på "tour de Carinas barndom". Det bliver rigtig sjovt at gense forskellige steder og vise det til børnene. Mon ikke der dukker alle mulige minder op?

Jeg glæder mig i hvert fald til det hele. Så nu må jeg hellere få spist færdigt og så rubbe neglene med det der rengørings-halløj (HADER det bare, ville hellere sy, hækle...... nå.... fokus, tak)

God weekend til jer :-)

Knus Carina

1 kommentar:

  1. Uhh det lyder som en skøn weekend forude for dig/jer..
    Håber i må nyde den rigtig meget..

    Kh Tina

    SvarSlet