fredag den 7. oktober 2011

Genbrugslykke og syning

Jeg skulle liiige forbi den lokale genbrug for at købe nogle lynlåse (nye YKK lynlåse og så er de tilmed rigtig billige) og så var der det fineste dynebetræk i brune og hvide farver med hjerter. Det måtte med hjem. (Emilie hoppede af glæde da hun så det, så det ender på hendes dyne) Også et lille fint og lyserødt decilitermål hoppede op i min favn på vejen mod kassen. Til hele 3 kroner.... Den slags impulskøb er da til at få råd til :-)

Og her til aften efter ungerne var puttet skulle jeg lige prøve at sy en pung efter samme ide, som jeg har set her. Den blev rigtig fin, men jeg ved ikke helt hvad den skal bruges til. Den har ca. dankort-størrelse.



Og de seneste genbrugsfund:

Fortsat god weekend

3 kommentarer:

  1. wauw det sengetøj er fint, det er den lille pung også.

    SvarSlet
  2. Det ER bare lykke at finde noget rigtig godt, til næsten gratis ;o)
    Desværre er der så mange ting jeg personligt ikke kan gå forbi, hehe...

    Din pung er super sød, dejlige farver og hvis de er DK str så ville det jo passe at bruge den til det, eller til de mønter du bruger på genbrugsturen ;o)

    SvarSlet
  3. Lotte: tak, jeg er rigtig glad for begge dele.
    Tina: det er bare lykke ja. I går da jeg var gået i seng, kom jeg til at tænke på, at jeg kan bruge pungen som kombi mobil holder og pung. Og så kan den sættes sammen med min hæklede nøglesnor, når jeg skal have hænderne fri :-)

    SvarSlet