tirsdag den 6. september 2011

Billede bombardament, del 1

Så er det blevet tid til at vise lidt af mine kreationer frem. Jeg starter med nogle af de træ ting jeg laver. Det bliver mest til legetøj, - fordi det er det der motiverer mig mest og fordi træ-legetøj er så fint og så brugbart!





Og mit seneste træprojekt, der snart er færdigt er dette puslespil med 26 brikker. Det har taget rigtig lang tid at save, men jeg er godt tilfreds med resultatet. Nu skal det bare slibes med sandpapir, have monteret magneter og så skal jeg have lavet en fiskestang. Så er det pludselig både puslespil og fiskespil i ét. Er det ikke lidt smart?

2 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er det puslespil sejt! det må have teget lang tid!

    SvarSlet
  2. ja, det har det også, men det er arbejdet værd

    SvarSlet