fredag den 1. februar 2013

Gaver

Jeg har her i januar været i praktik, hvor jeg har skullet undervise for første gang. Det har bare været SÅ godt og jeg har fundet frem til, at det er helt rigtigt at jeg er ved at tage denne her uddannelse. Men uddannelsen tager meget af min tid, så der er ikke så meget tilbage til mine elskede kreative sysler og til at blogge. Det meste kreative foregår sammen med børnene, hvilket er nogle af de mest fantastiske studer. Jeg elsker når vi sidder der og "klippe klistre" som de kalder det.

Jeg skal snart være moster igen, så derfor er jeg i gang med at finde ud af hvad jeg skal lave til den lille ny nevø og hans 2 ældre brødre. Indtil videre, har jeg lavet nogle matchende butterflyes, som sættes på med en clips. Lauge har også fået en, - mens jeg syede det sidste par sting kom han forbi og sagde "Wow den er flot mor. Er det til mig?" Kan man sige nej til det? Han er en meget taknemmelig dreng.


I morgen skal vi til farfars 60 års fødselsdag, så vi har været i gang med at lave nogle billeder til ham. Vi har blandet vand og acrylfarve sammen og dryppet på papir, som ungerne derefter har pustet til med sugerør. Det var rigtig sjovt, - jeg måtte selv også liiige prøve det.... Jeg synes de blev rigtig flotte

 Lauges billede (jeg kan ikke få billederne til at ligge ned.... øv)
Emilies billede.

Jeg er sikker på de bliver flotte i en ramme. Lige nu ligger de under pres, så de bliver fine glatte.

Jeg håber alle må få en dejlig weekend.

Knus Carina


1 kommentar:

  1. Hvilken slags clips kommer du på de butterflys?
    Synes det er en sjov idé og vil lave nogen til min søn Oliver når jeg igen kommer i gang med selv at sy tøj til ham - matchende bukser og 'sløjfe' har længe været et hit hos hans tvillingesøster Nicoline, men har ikke rigtig kunnet finde på noget til ham :(
    Camilla - krudtuglemor@jubii.dk

    SvarSlet