tirsdag den 31. januar 2012

Så er min give away lukket for deltagelse

I morgen vil jeg trække en vinder mellem de mange deltagende lod. Nu vil jeg lave en liste over lodderne og lave nummersedler, så jeg kan få Emilie til at trække vinderen.

I dag har vi holdt fødselsdag for min svigerfar og i den anledning havde mig og Lauge lavet en lagkage til ham. Den var med almindelige lagkagebunde, der blev smurt med smeltet nougat og et lag af hvid chokolade flødeskum (hvid chokolade smeltet i piskefløde, afkølet natten over og pisket op som almindelig flødeskum).

I det ene lag kom der også lige tynde skiver af banan og øverst et lag marcipan, før den blev dækket af hjemmelavet fondant og pyntet. Jeg havde kun en stjerne form og kun rød frugtfarve, så der var begrænsede muligheder. Og ja, det var første gang at svigerfar fik en kage med sit navn skrevet på med lyserød... Til gengæld var Emilie i den syvende himmel over de lyserøde nuancer :-)


Nu skal vi lige have endnu et stykke til aften kaffen, mums.

Knus Carina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar