mandag den 30. januar 2012

Lækre dåser, hus og bogstaver

Nu skal i se hvad jeg har fundet i genbrugen! Jeg kunne ikke stå for denne super flotte dåse, trods rust og støv :-) Nu står den og venter på at flytte ind i vores hus (sammen med alle vores andre ting)


Jeg har en svaghed for dåser. Min svigerfar har disse flotte dåser stående (nedenfor), som alle tre stammer fra hans barndomshjem. De er ganske simpelt fantastiske.




Jeg skal virkelig tage mig sammen, hvis ikke jeg skal købe mig fattig i dåser, - som oftest står tomme :-) Måske jeg skulle lave et dåse-indlæg, når vi er flyttet hjem igen....

Vores hus er ved at ligne et hjem igen. Lige nu venter vi på at maleren kommer og maler karme, vinduer og gulvlister og så kan vi begynde med den sidste omgang rengøring, inden møblerne kan flytte tilbage, - stærkt efterfulgt af en familie på 4 :-)

Se lige her engang:
Jeg glæder mig til at komme hjem til mit køkken. Selvom det kun er gulvet der er nyt, så føles det som et helt nyt køkken når man har været væk i så lang tid! (over 2 mdr.)

Her er vores entre, med et nyt garderobeskab, som jeg glæder mig til at fylde op med vores ting og sager. Det nye klinkegulv med gulvvarme (mums) er gennemgående fra entre til køkken, som her ses bag døråbningen til højre.

Vi har valgt at lægge væg til væg tæpper i vores stue, soveværelse og børneværelser. Vi har valgt et vaffelvævet tæppe i ren uld. Det er super lækkert og jeg glæder mig til at gå med bare tæer om morgenen på dette lækre bløde tæppe med gulvvarme under :-)

Her er Emilies værelse:

Vores soveværelse:

Vores stue, - her uden gulvlisterne monteret.

Og her er så Lauges værelse:

Og når nu vi har fået sådan noget fint gulvtæppe, ja så skal jeg sørge for at der ikke kommer beskidte sko indenfor, så derfor har jeg savet disse bogstaver, som skal stå i entreen på en hylde. De skal være røde og sorte, ligesom møblerne i entreen.


Tror nok det bliver rigtig fint.

Knus Carina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar