søndag den 4. december 2011

Krea hygge med børnene

Sidst i november var mig og børnene på besøg hos min søster og hendes to drenge, som er jævnaldrende med Emilie og Lauge. Jeg havde pakket en lille kasse med nogle små kreative fornødenheder, som vi kunne lege med. Vi lavede anderledes julepynt og alle gik til den med iver. Efter lidt tid gik de mindste (Lauge og Jacob på 3 år) op for at lege igen, mens de store (Emilie og Adam på 5 år) stadig var helt opslugte i det kreative.

Her får i lige lidt billeder fra vores skønne dag/ aften. Billederne er taget med min mobil, så derfor en lidt forringet kvalitet...

Her er det Emilie og Adam der svinger saksene:
 Der blev klippet, klistret, trukket perler på piberensere mm.
 Adam og jeg har sammen lavet den fine "hårbøjle" med øjne på stilke og sjove ører med fjer på. Det var rigtig sjovt og Adam var helt grebet af processen. Så er det bare skønt!
 Se lige mig, ser jeg ikke sjov ud?
 Min tossede søster lavede piberenser-briller med Hama perler:
(og stillede gerne op til billeder....)
 Her spises der dessert: is med frugt og knuste makroner. Guf!

Det var sådan en skøn dag. Jeg er virkelig lykkelig for at de alle 4 er så gode venner og har så meget ud af hinanden. Så det må vi gøre snart igen.

Nu vil jeg give børnene lidt frokost og så tror jeg der bliver småkage-bage-tid bagefter. Dejen er forberedt, så det er kun det mest hyggelige tilbage.

Og så er der trylledej i ovnen. Mig og ungerne har lavet lege-mad her til formiddag :-) Det vil jeg vise frem senere. Fortsat god søndag til alle.

Knus Carina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar