søndag den 11. december 2011

En fin syæske

Takket være hjælp fra kommentarer på mit indlæg her, har jeg fået bestilt det fineste lille syskrin til Emilie. I skal lige se et billede:

Jeg havde selv sådan et syskrin da jeg var barn. Nu glæder jeg mig til at hente skrinet (og de mange andre ting jeg liiiggge skulle have med også....)
Jeg kan stærkt anbefale denne hjemmeside, de har de flotteste varer, bla. Haba træ-legemad, som vi har en del af, - og som jeg også lige fik bestilt noget mere af. Klik her på adressen for at besøge deres fantastiske web shop: http://www.elverborn.dk/

I skal lige se hvad jeg mere fik bestilt:





 
Nu kan julen bare komme an. Med denne bestilling af et syskrin til Emilie er jeg blevet helt færdig med at købe julegaver. Så mangler jeg bare de hjemmelavede, men dem er der ikke så af i år, når nu vi ikke er i vante omgivelser.
Jeg har lavet disse fimo-magneter til min farmor og Jons mormor, så håber jeg de kan sprede lidt kulør i de gamle damers hverdag... :-)


Emilie skulle selvfølgeelig også lave en magnet kage, den blev bare så fin


Mon ikke det bliver til mere Fimo, - det er så nemt at gå til når jeg ikke har et kreativt værelse med det hele? Det tror jeg :-)

Fortsat god søndag
Knus Carina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar