fredag den 30. september 2011

To Do - Or Not To Do?

Thats the question...



Jeg har valgt, at denne uges To Do liste skal være helt anderledes end sidste uges. Jeg fik lavet så mange gode ting i sidste uge, så jeg tænkte, at der er mange andre ting, som jeg tit tænker på at gøre, men aldrig får gjort! Så her kommer der en ny To Do - Or Not To Do. Og så poster jeg en Ta Da torsdag aften.

1. Jeg vil overraske/ glæde en vigtig person i mit liv

2. Jeg vil skrive et kærestebrev til min dejlige Jon

3. Jeg vil lave et surprise besøg hos min. én veninde

4. Jeg vil skrive et digt om efterår
(har ikke skrevet digte i 15 år, men kan huske at jeg var glad for det, så det skal prøves igen! Selvom det skræmmer mig lidt)

5. Jeg vil lave noget til mig selv
(jeg får altid lavet noget til alle andre end mig selv, så nu skal jeg tænke lidt på mig selv)

6. Jeg vil tage nogle efterårs billeder
( er glad for at fotografere, men får det gjort for sjældent, så nu skal det være)

7. Jeg vil tage en tur i min. 3 forskellige genbrugsbutikker
(og tage mig rigtig god tid til at kigge i hjørnerne)

Jeg synes selv, at det er en rigtig hyggelig to do liste og jeg glæder mig meget til ugen der kommer. Det skal blive dejligt med et lidt anderledes fokus end normalt!

Rigtig dejlig weekend til jer alle :-)

xxx Carina xxx

8 kommentarer:

  1. sikke en god to-do liste du har fået lavet der, det skal nok blive en super god uge for dig :)

    SvarSlet
  2. Ja, jeg glæder mig til at gå ugen i møde. Listen er noget anderledes, men tror det er meget sundt!

    SvarSlet
  3. Super liste - den må jeg vist snuppe nogle ideer fra i næste uge.

    SvarSlet
  4. du skal være så velkommen :-)

    SvarSlet
  5. Det er den mest vidunderlige To-Do liste, du der har lavet - du får en dejlig uge ;o)

    SvarSlet
  6. Fantastisk - glæder mig rigtig meget til at høre om din uge især hvordan reaktionerne var hos de kære der bliver glædeligt overrasket af dig :-)

    SvarSlet
  7. uglemorog Bebe: ja, jeg bliver helt glad når jeg læser, - og jeg er også godt på vej i udførelsen :-)
    westmose: Dét gør jeg også! Er lidt spændt, - det er ikke så tit jeg får overrasket dem jeg sætter mest pris på...

    SvarSlet