torsdag den 29. september 2011

Hjææælp... Jeg har en elendig viljestyrke :-)

Uha jeg har travlt! Jeg lod mig lokke i fordærv! Jeg kan altså ikke sige nej, når mine veninder vil cafe-hygge. Eller når et nyt projekt hopper på mig. Og jeg kan da slet ikke sige nej til lille søde Lauge.... Da jeg syede bukser til Emilie sagde han "er det til mig?" men nej, desværre. Og da jeg hæklede Emilies hue færdig sagde han "er det til mig?" og nej, heller ikke. Og denne gang var der kun én ting til Lauge ( på to do listen), så jeg måtte lige i gang med at sy bukser til knægten også, så han ikke føler sig snydt! Men ak, så nåede jeg ikke hele min to do liste.... Men mere om det når jeg laver TA DA indlæg senere...


Dette lækre stribede velour, har jeg fundet i genbrug. Man kan være så heldig nogle gange!

Nu vil jeg skynde mig videre og så se hvor langt jeg kan nå :-)

xxx Carina xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar