søndag den 18. september 2011

Søndagshygge

Nu må vi se hvad den sidste dag i farveudfordringen vil byde på fra min side. Jeg har taget nogle orange fotos løbende, så allerede nu kan jeg sige, at der kommer mere orange i mit hjem snart, for det er der for lidt af. Som det ses nedenunder, så er mine nye pudebetræk klar til at få orange piping! Og det er pga. denne farveudfordring! Så det har været lærerigt.


Og hvad skulle man gøre uden en god fiskars saks (...eller 3...). Til venstre forneden er det en hæklet slange der er undervejs. Ville have lavet den færdig til Lauges fødselsdag d. 3. sep. men det var lidt kedeligt bare at hækle rundt og rundt, så.... Men den er nok en halv meter, så nu mangler jeg bare at finde lysten frem igen.

Håber at alle har haft en god weekend

Ingen kommentarer:

Send en kommentar