onsdag den 21. september 2011

Kreativt besøg

Jeg er netop kommet hjem fra at have besøgt min tidligere arbejdsplads. Og jeg kom "tilfældigvis" lige til valgfagstimen med kreative aktiviteter.... Der skulle laves håndlavet papir og da jeg blev inviteret til at være med, så sagde jeg da ikke nej. Ville du have sagt nej???

Jeg fik lavet et enkelt stykke papir, hvor jeg lagde en kage-opskrift ned i rammen, mens papiret var vådt, så nu har jeg håndlavet papir med "klassens time kage". Det var mest et forsøg, tror det ville fungere rigtig godt med avisudklip eller billeder mm printet på helt fint tyndt papir? Eller med glansbilleder måske? (mens min hjerne arbejder videre med alle mulige skøre ideer, så vil jeg lige indlæse et billede af mit ikke helt tørre opskrifts-papir)

Og så er kagen forresten heller ikke helt ringe :-)

Det papir-halløjsa må jeg lige få prøvet igen.

3 kommentarer:

  1. Det er super nemt og endda hurtigt at lave. Pønser på et lille papir-projekt med børnene.

    SvarSlet
  2. Kanon ide. Det vil de da sikkert synes er sjovt. :)

    SvarSlet