søndag den 30. september 2012

Hygge-hækling

Uha det er godt at der er noget der hedder weekend. Jeg har simpelthen taget mig tid til at hækle lidt og det var SKØNT!



Jeg har forsøgt mig med en "afrikansk blomst", som jeg har fundet på Pinterest, men opskriften var simpelthen ikke til at forstå, så jeg prøvede mig lidt frem. Jeg skal klart prøve at lave den flere gange og når jeg har en brugbar metode, så skal jeg nok lægge en opskrift ud, hvis det har interesse for nogen. Jeg har lavet den enkle blomst til et hårelastik og den store er et hårbånd til Emilie. Hun er ikke lige hjemme til at stå model, men jeg er sikker på at den vil stå flot frem i hendes lyse hår.

Det lyse isblå garn er fra søstrene grene, hvor de har fået de flotteste farver i deres kollektion. De to andre farver er hjertegarn, men de tre farver står rigtig fint sammen synes jeg.

Elastikken er fra Tigeren, hvor de har to pakker rund elastik (1mm x 3 m) til 10 kr. Så det er da til at overskue prismæssigt! Og så har de nogle flotte klare farver.

Knus fra Carina


Ingen kommentarer:

Send en kommentar