søndag den 8. april 2012

Se min kjole

Så er min kjole til brylluppet klar. Jeg troede egentligt at det ville tage længere tid før jeg blev færdig, men det gled lige så godt :-) Men i får den ikke at se, for jeg har ikke billeder af kjolen på og desuden ville det være at "afsløre" det lidt.
Nu mangler jeg bare at sy en jakke til. Den skal syes i tynd grå jersey, med rynker og flagermus ærmer. Håber den også bliver hurtig at sy :-)

Forresten, så har jeg en veninde der er begyndt at blogge, - kig lige forbi hendes flotte blog og smid en kommentar Tinas HobbyOase

xxx Carina

3 kommentarer:

  1. Hej Carina.
    Jeg faldt over din blog via Malene/Kreakriller.
    Her ser jo hyggeligt og spændende ud, så jeg har straks meldt mig som fast læser :)
    Hvor har du mon købt stof til kjolen?
    Det kunne jeg nemlig godt bruge til et lille sommerprojekt.
    Knus Louise.

    SvarSlet
  2. Hej Louise. Stoffet er fra Stof og Stil og var ret billigt også, 60 kr pr mtr. Held og lykke med projektet :) Det lyder spændende. X Carina

    SvarSlet